Akcia bola super, som rad, ze som sa jej zucastnil. Organizatori odviedli kus dobrej prace, postavili velmi pekne, zaujimave a narocne trate. Ubytovanie sme mali v hoteli Energetik v ktoreho arealy sa sutaz konala. Mam rad, ked sa netreba nikde presuvat a vsetko je na jednom mieste. Bolo prijemne stretnut znovu znamych. So strelcami z Ceskej republiky sa pozname velmi dobre, ale uvedomil som si, ze aj v Polsku mame uz vela priatelov a znamych. Prijemne vecerne posedenia boli tak trochu aj pracovne, v klude sme si mohli prejst veci ohladne sucastneho stavu HFT, jeho dalsie smerovanie, novinky v WHFTO, veci ohladne konania ME a MS v HFT v roku 2019. Diskutovali sme o tychto veciach hlavne s Kubajzzom, ktory je hlavny hnaci motor celeho WHFTO a urcite aj neoficialny (zatial) prezident WHFTO. Co sa tyka sutaze a nasich vysledkov, podrobne vysledky zatial nepozname. Sutaz z mojho pohladu: nastupil som znovu so Steyr Challenge a myslim, ze uz si celkom rozumieme. Samozrejme som nevedel ako sa zachova pri zmene teplot, ale aj toto zistit bolo cielom mojej misie v Polsku. V sobotu fukal zakerny vietor. Fukal z roznych smerov a menil intenzitu. Strelcom dal celkom zabrat. Callenge strielal uplne perfektne. Tradicne som pohorel na povinnych polohach. Stratil som na nich 5 bodov. Zamrzi to o to viac, ze povinne polohy neboli tazke. 4 body mi chybali na maximum dna , ktore dosiahol sutaziaci z Polska 73 bodov. Aj tak som za sebou o bod mal Kubajzza s Vladimirom K, co je podla mna taky etalon kvality v HFT. Bol som spokojny. Vecer sme s Petom nastupili do nocneho HFT. Teplota spadla na -4°C. Aj ked som bojoval s drziakmi bateriek, svietil som casto mimo sklopku, po sutazi som zistil, ze idem do rozstrelu o prve miesto s dalsimi tromi strelcami. Nakoniec som skoncil na druhom mieste. Potom som urobil velku chybu, vlastne som si znicil sancu na dobre umiestnenie v nedelu. Po nocnom preteku som si nenechal pusku v aute, ale dal som si ju do vykurenej izby. Okamzite sa z pusky zacala valit voda. Ranu som ju odniesol do auta. Stalo sa asi to, ze skondenzovana voda niekde v puske zamrzla a Steyr mi uplne stratil vykon. Zvuk vystrelu bol divny, nejaky tlmeny. Po zaciatku sutaze som sa snazil aspon cinkat a pusku som nechaval aby na nu svietilo slnko a problem povolil. To sa po nejakom case aj stalo, pri vystrele ktory bol naskutocne hlucny, ale v hlave som to mal uz nejake pomylene a stale som nieco riesil. Na sklopkach nebolo vidiet zasaky, tak som dokonale tapal. Je to skoda, lebo povinne polohy mi celkom isli a bolo skoro bezvetrie, teda realna sanca na dobry vysledok. Po sutazi som hned dal par ran na nastrelovacke a zistil, ze vsetko bolo na 100%. Cesta domov zacala vybitou baterkou na Petovom aute, bolo treba pouzit kable. Pri prechode cez Makov nas zastihla totalne zladovatela cesta. Vodici na letnych tam mali zjavne broblem. Nastasie boli v opacnom smere. Peto ako skuseny vodic nas bezpecne priviezol domov.
Prílohy: |
15426107868413.jpg [ 109.21 KiB | Zobrazené 1696 krát ]
|
15426107175342.jpg [ 159.05 KiB | Zobrazené 1696 krát ]
|
15426106938501.jpg [ 140.72 KiB | Zobrazené 1696 krát ]
|
15426106670460.jpg [ 72.5 KiB | Zobrazené 1696 krát ]
|
15426108615844.jpg [ 43.3 KiB | Zobrazené 1696 krát ]
|
_________________ https://irongoat.sk/
|