mno... kde začať... včera som sa pustil do prvej údržby, rozoberanie a skladanie v podstate veľmi intiuitívne, jednoduché, bezproblémové... povedal by som že to nie je robota ani na hodinku... po zácviku skôr tak polhoďka... ále...
bol som prekvapený z použitého množstva maziva na pružine... to sa pomaly ani odmastniť nedalo, kolko tam toho bolo napatlaného...
konštrukcia a prevedenie samozrejme nesklamala... kvalitka kam sa pozrieš... a vnútro piestu bolo buď vybrusované najemno alebo dokonca honované / lapované (je pekne vidieť krížne "ťahy" brúsnej hlavy....) palec hore...
ale zato z pružiny a piestu som trošku sklamaný... vnútro piestu 21,4 mm a priemer pružiny 20,9 mm čiže 0,5 mm priestoru zostáva na to staré známe alexxxusovo thwang... (a ja že čo mi to pripomínalo pri strelbe... moju sláviu bez ALU tuningu... aj ked samozrejme výstrel je ovela kultivovanejší)... tutoka musím palec dole... (a aj som rozmýšlal že načo pri V-mach kite je pribalený ten hlinníkový obal pružiny... už viem...)
a okrem toho som sa pustil do vyčistenia pažby... takže teplá jarová voda a špongia to bezproblémov poriešia... pekne napeniť, jemne vyčistiť a opláchnuť v sprche... po vysušení a "zježení" dreva doporučujem prebehnúť 500 a 1000kou šmirglom, prach utrieť, vyfúkať a môže sa na druhý deň po vysušení olejovať... (pofotím stav pred a po...)