V nadeji, ze nebudem musie vrtat sa v HWcku som ju poslal Kubajzovi na generalku. Prisla pretesnena, premazana ale s vykonom 14,5 J, t.j. 209 m/s s JSB heavy. Po porade s Kubajzom (ochotne mi poslal navod) som mal skusit zvysit tlak na regulatore - pritiahnutim sroby o 1/10 otacky v smere hod ruciciek, ale efekt bol opacny. Rychlost padla na 204 m/s. Po dalsej konzultacii som otocil skrutkou opacnym smerom. Po tretom raze som uz bol oproti povodnemu nastaveniu (ako som ju kupil od Pedra) o cca 1/6 povolenu v prosmere hod ruc. Rycholst je na necelych 211 m/s a necelych 15 J. Konzistencia stale rovnaka pod 3,8 m/s a SD pod 1,0 m/s po kazdom prestaveni tlaku ako pred servisom alebo prvym zasahom. Prosim vas, co ste uz hrali s ladenim, ma vyznam pokracovat v povolovani skrutky a znizovani tlaku regulatora bez poznania aktualneho tlaku? Mam namysli, ci sa tym nedostanem do pasma, kde bude riziko poskodenia hladivka, kedze ho sila pruziny pri slabsom tlaku bude silnejsie prirazat. Aj spotreba vzduchu bude asi vyssia, ale zatial sa to neprejavuje ani to pri 14 strelach neviem odsledovat. Ladenie pritlakom nie je mozne, kedze pruzinu mam zablokovanu antitamperom. Uz som aj pozeral videa na jeho deaktivaciu, ale toho plamena sa uprimne obavam. Tak pokracovat znizovanim tlaku alebo prejst na moznost regulovania pritlakom? Pomohol by aj link, kde sa montuje tlakomer na nastavenie tlaku regulatora. Fotky sa mi nechce editovat, aby sa dali prilozit. Dakujem
_________________ HW 100 a S&B 12.5-50x60 FT AA TX200 a Viper 10x44 Zoraki ultra 4,5 a Leapers UTG 2-7x32 Predtým: HW97, S634, Crosman 357 CO2, hatsan mod 25 supercharger, FX Ranchero 5,5, z optik Hawke Eclipse, Falcon FT, "bignikko"
|