Kolegovia, nejak ste sa tu uz celkom odputali s tymi $$$ 'krabicami'. Vsetci sme si tymi sirokymi optikami riadne zavarili, kedze vacsina kufrov ma hlbku do 11cm = sirke BigNikko od kominu windage po standartny sidewheel. Dalsim nestandartnym rozmerom vyska, ktora je na Steyr LG110FT od kominu elevacie po "hak" v mojom pripade rovnych 30cm. Kedze mam dost zlu skusenost na "makkym" puzdrom tak som na roznymi obalmi na samopaly ani neuvazoval, ale hladal som medzi kuframi. Neprijemne je ze dostupne hlinikove kufre s hlbkou 11 cm maju dlzku celkom zbytocnych 130cm a viac. HWecko mam 110cm dlhom Mageline a do Toyoty vojde do batozinoveho priestoru napriec tak akurat, takze za tuto dlzku by som sa nechcel dostat. Po par dnoch prieskumu trhu som prisiel na to, ze jedinou moznostou je dat si kufor na mieru vyrobit napriklad tu:
http://www.macokufre.sk/ (neodpovedali mi, ale tieto vyzeraju super),
http://www.citylight.sk/ (189eur dodavka za 7 dni, kufre su ale z drevenej preglejky 7mm) alebo
http://www.apkoffer.com/ (cakam na odpoved).
Nakoniec som si uvedomil, ved ja som kupil Steyr Connect
- pazba je robena ako rychloupinacia a tak som zacal lovit u lukostrelcov - nasiel som Negrini 4660 s vnutornymi rozmermi 90x30(45)x15cm - priamo v KE
http://www.lukostrelba.sk/index.php?pag ... &Itemid=15 za
45eur. Pri hlbke 15cm ostava po stranach po 2cm na penu. Na moje velke prekvapenie sa do neho zmesti Steyr aj s nasadenou pazbou a ked som do neho vlozil zbran a zavrel ho, mohol som si ju v nom rovno odniest. Samozrejme ze tam pojde "custom" pena, aby sa ani trosicku nepohla a taktiez tam bude miesto na druhu kartus. Este si musim premysliet ci bude odpocivat rozlozena alebo s nasadenou pazbou. Na sutaziach nezvyknem nosit kufor medzi stanovistiami, ale pouzivam remen, pripadne odkladam na podritnik.